Mindre enn to måneder igjen før Bybanen linje 2 åpner, 21. november 2022. Det har vært hektisk på anlegget D13…
Det er for tiden høy aktivitet i dagsonen i Fløen. Arbeidene med natursteinsmuren langs jernbanesporet pågår for fullt, samtidig som…
På D13 Haukeland Holdeplass har Veidekke hatt to studenter i sommerjobb på byggeplassen. Her har de hatt varierte arbeidsoppgaver og…
Forrige uke arrangerte byggherren Bybanen Utbygging kranselag for alle på prosjektet. I nydelig solskinn ble det servert grillmat og brus…
Vi ønsker alle våre naboer en riktig god sommer. Det er fortsatt høy produksjon på alle deler av prosjekt D18…
En betydelig del av prosjektet D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen er inntrekkshallen i Fløen som skal brukes av BaneNOR. Denne er en…
I forbindelse med tunnelarbeidene under Møllendal gravplass har Bybanen Utbygging behov for å sette opp sikringsgjerde på deler av gravfeltet.…
Mye har skjedd siden siste oppdatering på prosjektnettsiden. Det er stor aktivitet på prosjektet med flere parallelle aktiviteter og angrepspunkter.…
Tekst: Håvard Røgenes/Jonas Juul Hermansen Strekninga til den nye sykkel- og gangvegen gjennom Kronstadtunnelen var opprinneleg ein 464 meter lang…
For at prosjektet har god produksjon og fremdrift er det viktig at alle involverer seg i planleggingen og løser utfordringer…
Status på D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen Prosjektet D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen har nå vært i drift i snart 9 av totalt 18…