Tekst: Håvard Røgenes/Jonas Juul Hermansen Strekninga til den nye sykkel- og gangvegen gjennom Kronstadtunnelen var opprinneleg ein 464 meter lang…
Status på D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen Prosjektet D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen har nå vært i drift i snart 9 av totalt 18…
Utvidelsen av Kronstadtunnelen pågår for fullt, og vi har til nå utvidet ca. halvparten av tunnelen. I byggegropen på Møllendal…
Oppstart sprengning av inntrekkshall Prosjektet D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen er sammensatt av mange ulike elementer som må på plass for at…
Prosjektet D18 Sykkelvei Kronstadtunnelen omfatter mange ulike elementer, og vi arbeider derfor på mange ulike angrepspunkter samtidig Veidekke sin kontrakt…
Arbeidene med å bygge den gamle Kronstadtunnelen om til gang- og sykkelvei går fremover. Vi har nå høy aktivitet på…
Droner er en teknologi som har fått stor utbredelse. For en kommersiell aktør som Veidekke er bruken regulert og underlagt…
Bygging av nye veier og tunneler påvirker miljøet rundt oss. Når store gravemaskiner og borerigger skal gjennom fjell, flytte stein…
Prosjektet er kommet godt i gang igjen etter sommerferien, og det skjer nå mye på mange forskjellige angrepspunkter på anleggsområdet…
Sprengning er en betydelig del av arbeidene i entreprise D18, og vi varsler nå om at sprengningsarbeidene vil starte. Sprengning…